Een medische/paramedische agenda op maat

De agenda is ontwikkeld in samenwerking met professionals in de gezondheidszorg en is zo ontworpen om het dagelijkse leven van de zorgverleners en dat hun assistenten te vereenvoudigen. Deze is ergonomisch, 100% personaliseerbaar en bevat verschillende functies die uw agendabeheer vereenvoudigen.

1. Een duidelijk en eenvoudig overzicht

Dankzij de agenda heeft u de mogelijkheid om onmiddellijk uw dichtstbijzijnde beschikbaarheden in al uw praktijken te zien.

De vrije witte vakken zijn de nog beschikbare momenten waar u snel een afspraak kan toevoegen.

2. De agenda meer in detail

Links vanboven in uw agenda kan u aan de hand van de kalender snel naar de gewenste datum gaan. Met de pijltjes vlak boven de afspraken, kan u eenvoudig door de weken scrollen.

Naast de datum, kan u kiezen op welke manier u graag uw agenda ziet; heeft u graag een maandoverzicht, week overzicht of ziet u liever enkel een bepaalde dag.


Indien u een nieuwe afspraak wilt toevoegen aan uw agenda, klikt op u "Nieuwe afspraak" en vult u de gegevens van de patiënt in.

Hier net onder kan u uw verschillende praktijken terugvinden. U kan kiezen om de afspraken in één praktijk te zien of in al uw praktijken.

De legende van de agenda vindt u terug net onder uw praktijken.

Rechts vanboven in uw agenda kan u de afspraak van uw patiënt of een patiëntdossier terug vinden door te zoeken op naam, telefoon op e-mail in de zoekbalk.

Indien u al uw patiënten of patiëntendossiers wilt bekijken, kan u dat ook doen door te klikken op 'Mijn patiënten'.

Naast deze knop, vindt u het helpcentrum terug waar u per thema alles opnieuw kan teruglezen. U kan eveneens onze chat ook raadplegen door te klikken op het blauwe chatbolletje rechts vanonder in uw agenda.

Nog meer naar rechts toe, vindt u de knop om uw agenda af te printen.

Helemaal rechts naast uw foto, vindt u het menu terug met al uw instellingen.


Ga naar de volgende stap.

Het Doctoranytime team

Did this answer your question?