1. U heeft een Mac

1. Probleem gerelateerd met de instellingen van uw computer

Controleer de privacy instellingen van uw computer om te zien of de toegang tot uw microfoon is toegestaan :

2. Probleem gerelateerd met uw browser

2.1 Google Chrome

Activeer de microfoon op uw browser Google Chrome :

U kan uw microfoon ook activeren tijdens de Videoconsultatie :

2.2 Safari

Activeer de microfoon op uw browser Safari :

2. U heeft een Windows

1. Probleem gerelateerd met de instellingen van uw computer

Controleer de privacy instellingen van uw computer om te zien of de toegang tot uw microfoon is toegestaan :

2. Probleem gerelateerd met uw browser

2.1 Google Chrome

Activeer de microfoon op uw browser Google Chrome :

U kan uw microfoon ook activeren tijdens de Videoconsultatie :

2.2 Firefox

Activeer de microfoon op uw browser Firefox :

U kan uw microfoon ook activeren tijdens de Videoconsultatie :

Indien u nog vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren via de online chat.

Het Doctoranytime team

Did this answer your question?